Dream

Är hemma idag från skolan, feber och förkyld.. Hade en dröm om Gustaf Norén och resten av bandet också.. Jag blev så ledsen i drömmen för det var såhär. OKEJ. Jag träffade dem och jag fick en autograf av Gustaf på min arm, men den gick bort på en gång så jag blev så ledsen och tänkte varför tog jag inte en autograf på en lapp istället? Sen fick jag ta kort på han, men kameran ville typ inte ta kort och jag blev så nervös så de bilderna jag kunde ta tillslut blev helt suddiga och konstiga.
NU: plugg.
Tumblr_lxmp80hgxx1r3965mo1_500_large
weheartit Mando Diao

Kommentarer
Postat av: louise

-Hoppas du blir frisk snart :).



jag mår bra, tack.

Kram

2012-02-08 @ 15:08:35
URL: http://laakinoiise.co.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0