Drive by

Jag har varit så dålig att blogga nu, värre än vanligt. Såhär får ni en tråkig lista bara för att jag inte har nå bättre för mig heller.

Namn: Sanna

Ålder: 17

Längd: 1.73,5

Skostorlek: 40

Född: Västerås

Bor: byhåla

Gör just nu: Lyssnar på musik

Vad är du rädd för:
Allt som kan göra ont och ser äcklig ut.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv:
hm, vet inte riktigt. Jag är kreativ och ganska snabblärd iallafall, ha.

Det roligaste jobbet du haft:Inte haft nå roligt jobb.

När tog du ditt körkort: Inte tagit

När grät du senast:
Igår, kom några tårar till titanic

När skrattade du senast: Alldeles nyss när jag var ute med mina vänner.

Vem åkte du bil med sist: Min mamma, Julia och Saga tror jag?

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Jadu, mat.

Vem åt du mat med sist: Mamma

Vem sov du hos sist:
Eirin

Vem sov hos dig sist:
Eirin och Julia

Vad var du rädd för när du var liten:
Att var själv och monstren under sängen

Vad ville du, som liten, bli när du blev stor:
Skådespelare och miljonär

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient:
Många gånger, heh.

Värsta smärtan du råkat ut för: Brännskada på mina fingrar eller när jag bröt dem.

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv:
Musik, vänner och familj

Något som gjort dig riktigt förbannad: Idiotiska människor

Dold talang: Hm, vet inte om jag har nån.

Vad finns oftast i din handväska: Skolböcker, har alltid annars plånbok och mobil osv i jackfickan.

Har du någonsin tagit eller provat droger:
Nej

Har du piercing eller tatuering: Nej, bara hål i örona om det räknas?

Vilket är ditt favoritplagg:Hm jag vet inte, men jeans och tshirt är ju alltid bäst.

Sämsta egenskap: Bryr mig för mycket vad andra tycker om mig

Ord du använder för mycket: Oj, jag vet inte. Typ och åh kanske haha.

Vem litar du mest på i hela världen
: Mamma

Hur många barn vill du ha när du blir stor: ett eller två

Favoritgodis: Choklad och surt

Vem ser du upp till: Mami


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0