Fairytale of New York

Dagen började med läkarbesök, hittade ingen astma men fick astmaspray för att se om jag ändå har fått astma efter lunginflammationen, kollade även mitt missbildade revben och det visade sig att jag hade rotatorisk skolios, men de va inget farligt inget att göra åt. "Ofta kan man även se att ryggraden är vriden, vilket yttrar sig att revbenen på ena sidan blir högre när man böjer sig framåt och bildar en puckel. Denna kallas då en rotatorisk skolios."

Morfar är här också och vi har nyss ätit lite julgott, tänkte inte att ta kort på maten så därför fick de bli en bild på resterna. Haha. Nu ska jag gå ner till familjen och ha det mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0